 Сектор прогностической системотехники

 

 

Педагогічна системотехніка як науково-методологічна платформа 

парадигмальної трансформації освітньої галузі


Призначення педагогічної системотехніки


Забезпечення комплексного стратегічного підходу до модернізації сфери освіти відповідно до проекції цивілізаційного розвитку нового тисячоліття

Завдання педагогічної системотехніки


Проектування, апробація, запровадження у життя та розвиток інноваційної освітньої системи у контексті світових трансформаційних процесів

Методологічний базис інноваційного освітнього системотворення


    системомоделюючий  апарат:

апарат тетратомічної структуризації (апарат модульної структуризації змісту освіти відповідно до чотирьохмірної світобудови)


    системомоделюючий  принцип:

принцип акмеїстичної суб’єктизації (принцип досягнення особистістю вищого ступеня саморозвитку через актуалізацію її суб’єктного статусу)


    системомоделюючий  механізм:

механізм циклічної самоорганізації (механізм опанування  циклом проективно-рефлексивних операцій організації будь-яких видів діяльності)


    системомоделюючий  інструментарій:

інструментарій  психогенетичної типологізації (інструментарій діагностичного визначення психогенетично обумовленої сфери освітньої успішності учнів)


Концентри педагогічної системотехніки