Педагогічна системотехніка як науково-методологічна платформа
парадигмальної трансформації освітньої галузі
Призначення педагогічної системотехніки
Забезпечення комплексного стратегічного підходу до модернізації сфери освіти відповідно до проекції цивілізаційного розвитку нового тисячоліття
Завдання педагогічної системотехніки
Проектування, апробація, запровадження у життя та розвиток інноваційної освітньої системи у контексті світових трансформаційних процесів
Методологічний базис інноваційного освітнього системотворення
системомоделюючий апарат:
апарат тетратомічної структуризації (апарат модульної структуризації змісту освіти відповідно до чотирьохмірної світобудови)
системомоделюючий принцип:
принцип акмеїстичної суб’єктизації (принцип досягнення особистістю вищого ступеня саморозвитку через актуалізацію її суб’єктного статусу)
системомоделюючий механізм:
механізм циклічної самоорганізації (механізм опанування циклом проективно-рефлексивних операцій організації будь-яких видів діяльності)
системомоделюючий інструментарій:
інструментарій психогенетичної типологізації (інструментарій діагностичного визначення психогенетично обумовленої сфери освітньої успішності учнів)